Polskie prawo dotyczące e-mail marketingu jest dość skomplikowane. Wysyłanie kampanii za pomocą platform e-mail marketingowych nie zwalnia Cię z pewnych obowiązków.
Zgodnie z przepisami to Ty jesteś administratorem danych i Ty odpowiadasz wobec swoich subskrybentów. Czy wiesz jakie to obowiązki? Co grozi na ich naruszenie?

Jeśli chcesz zapewnić sobie spokój i dobrze zorganizować system budowania Twojej bazy e-mail marketingowej, to webinarium jest dla Ciebie.
Poznaj kilka prostych zasad, dzięki którym Twój formularz rejestracyjny nie będzie odstraszał całą listą check-boxów, a jednocześnie będzie w pełni legalny.

Po szkoleniu będziesz w stanie wykorzystać przepisy prawa w służbie konwersji. Twoja baza mailingowa powinna zyskać na jakości, a ilość wypisów z bazy powinna zmaleć.

Podczas webinarium dowiesz się:

  • dlaczego warto zadbać o legalny sposób wysyłania twoich kampanii, jakie kary przewidują przepisy za brak odpowiednich formalności;
  • jak maksymalnie uprościć proces zbierania zgód od subskrybentów i uniknąć niepotrzebnych check-boxów oraz zbyt długich tekstów;
  • jakie są korzyści z systemu double opt-in;
  • jakich jeszcze pułapek możesz łatwo uniknąć i wykorzystać legalność do zwiększania konwersji.

Dla kogo?

  • właściciele e-commerce
  • e-marketerzy
  • korzystający z platform e-mail marketingowych