Moment pozyskania klienta jest jednocześnie momentem, w którym zaczynasz go tracić. Niezależnie od prowadzonej działalności, zawsze stracisz pewien odsetek klientów, rzecz w tym, aby był on jak najmniejszy.
Utrzymanie klienta jest 6-krotnie tańsze niż pozyskanie nowego. Dlatego kluczowa dla Ciebie informacja, to co wpływa na poziom niezadowolenia lub satysfakcji z Twojego produktu czy usługi. Dzięki temu, można nieustannie usprawniać poszczególne procesy, a tym samym działanie całej firmy.
Webinarium poprowadzi Marcin Racino - co-founder serwisu Webankieta.pl, programista, growth hacker.
Podczas webinarium dowiesz się:
- Jak dowiedzieć się od klientów o ich wrażenia ze współpracy z Twoją firmą
- Jak dowiedzieć się od klientów dlaczego odeszli
- Jak sprawić żeby wrócili
- Jak w kilka minut przygotować ankietę i wysłać ją w systemie Freshmail
Dla kogo?
Webinarium skierowane jest dla: marketerów, oraz osób zajmujących się utrzymaniem i badaniem satysfakcji klienta oraz sprzedażą.
Zarejestruj się już dziś!