Moment pozyskania klienta jest jednocześnie momentem, w którym zaczynasz go tracić. Niezależnie od prowadzonej działalności, zawsze stracisz pewien odsetek klientów, rzecz w tym, aby był on jak najmniejszy.

Utrzymanie klienta jest 6-krotnie tańsze niż pozyskanie nowego. Dlatego kluczowa dla Ciebie  informacja, to co wpływa na poziom niezadowolenia lub satysfakcji z Twojego produktu czy usługi. Dzięki temu, można nieustannie usprawniać poszczególne procesy, a tym samym działanie całej firmy.

Webinarium poprowadzi Marcin Racino - co-founder serwisu Webankieta.pl, programista, growth hacker.

Podczas webinarium dowiesz się:

  • Jak dowiedzieć się od klientów o ich wrażenia ze współpracy z Twoją firmą
  • Jak dowiedzieć się od klientów dlaczego odeszli
  • Jak sprawić żeby wrócili
  • Jak w kilka minut przygotować ankietę i wysłać ją w systemie Freshmail

Dla kogo?

Webinarium skierowane jest dla: marketerów, oraz osób zajmujących się utrzymaniem i badaniem satysfakcji klienta oraz sprzedażą.

Zarejestruj się już dziś!