Optymalizacja działań na koncie klienta

Czy wiesz, że umieszczenie imienia odbiorcy w temacie wiadomości może zwiększyć wskaźnik otwarć nawet o 126%? Z kolei uruchomienie ścieżek autoresponderów, reagujących na zachowanie odbiorcy, pozwoli Ci dopasować komunikację do poszczególnych odbiorców - właściwie bez Twojego udziału.


Porozmawiajmy

Dzięki nam:

Zwiększysz efektywność swoich kampanii dzięki segmentacji bazy
Zautomatyzujesz działania email marketingowe i zaoszczędzisz swój czas
Dzięki analizie RFM dopasujesz komunikację do grup klientów i wpłyniesz na lepsze wyniki sprzedażowe

Integracja FreshMail z Google Analytics oraz ustawienie ścieżek autoresponderów

Jest duża szansa, że mierzysz efektywność swoich działań w Google Analytics. Może warto połączyć dane tam pozyskiwane z raportami we FreshMailu? Dzięki temu dowiesz się, czy kampanie przynoszą efekty i jak realnie zachowują się Twoi odbiorcy. Zautomatyzujesz też komunikację do klientów, którzy realizują wyznaczone w Google Analytics cele.

W ramach pakietu otrzymasz:

  • Pełną integrację konta FreshMail z Google Analytics
  • Ustawienie do 5 celów w Google Analytics lub Google Tag Manager
  • Ustawienie do 5 autoresponderów w oparciu o realizowane cele
Zapytaj o ten pakiet

Segmentacja odbiorców

Kluczem do konwersji jest dobrze posegmentowana baza odbiorców. Dzięki temu Twoje kampanie trafią do konkretnych osób z bardzo sprecyzowanym komunikatem. Nasi specjaliści przyjrzą się Twojej liście i zarekomendują najlepsze rozwiązania.

W ramach pakietu otrzymasz:

  • Audyt list odbiorców
  • Rekomendację działań
  • Segmentację w oparciu o system FreshMail
Zapytaj o ten pakiet

Segmentacja odbiorców w oparciu o dane sprzedażowe

Klienci różnią się od siebie, dlatego do każdego z nich, w zależności od sposobu kupowania, możesz przygotować osobną kampanię sprzedażową. Dzięki temu masz większą szansę, że produkt lub usługa spotka się z pozytywnym odbiorem. We FreshMailu ustawimy dla Ciebie segmenty, w oparciu o dane z Twojego CRMa.

W ramach pakietu otrzymasz:

  • Audyt list odbiorców i danych sprzedażowych
  • Rekomendację działań
  • Segmentację odbiorców w oparciu o dane z CRM
Zapytaj o ten pakiet

Analiza RFM

Jest to metoda profilowania oraz segmentacji odbiorców w oparciu o dane sprzedażowe: wielkości zamówienia, częstotliwości dokonywania zakupów oraz czasu, jaki upłynął od ostatniej transakcji. Dzięki niej stworzysz wiele precyzyjnych segmentów klientów o konkretnych potrzebach zakupowych i do każdego z nich dopasować strategię.

W ramach pakietu otrzymasz:

  • Dokładną analizę zachowań odbiorców na podstawie danych sprzedażowych
  • Segmentację bazy na podstawie wyników analizy
  • Rekomendację dalszych działań
Zapytaj o ten pakiet

Skuteczność poparta wynikami

Zapoznaj się z przykładowymi case-studies

Dr Tusz
TUI
Diamonds Factory
BdSklep

Jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc!


Lub skontaktuj się bezpośrednio:

(+48) 12 617 60 10 sprzedaz@freshmail.pl
20 nagród
Najczęściej nagradzania
agencja email marketingu
w Polsce
10 lat
Od dekady doradzamy
jak wykorzystać
email marketing
5 /5
Najwyższa ocena skuteczności projektów według badania Media&Marketing Polska