Jak powinien wyglądać mail potwierdzający rejestrację?

Podczas wyboru listy Double Opt-in, system automatycznie wysyła mail z linkiem aktywacyjnym do Twojego odbiorcyOdbiorcaOsoba, która wyraźnie poprosi o dołączenie do listy odbiorców, np. przez wypełnienie formularza zapisu do newslettera i wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości.  . Co wpisać w jego treść? Mamy dla Ciebie kilka wskazówek.

W systemie zobaczysz proponowany tekst wiadomości potwierdzającej rejestrację. Jeśli jednak chcesz umieścić tam treść przygotowaną przez siebie, pamiętaj, że powinna ona zawierać:

  • wyjaśnienie, dlaczego osoba otrzymuje te informacje,
  • zapewnienie o ochronie powierzonych danych,
  • logo Twojej firmy - sprawi to, że będziesz dla odbiorcy wiarygodny,
  • informację o możliwości wypisania się z subskrypcji,
  • znacznik $$confirmlink$$, który po wysyłce zamieni się w link aktywacyjny.

potwierdzenie

Jeżeli korzystasz z modelu Double Opt-In i wymagasz tego dodatkowego kliknięcia w link to możesz mieć pewność, że odbiorcy będą o Tobie pamiętać. Dlaczego? Bo musieli wejść w interakcję z Twoją marką, dlatego też zadbaj o odpowiedni wygląd maila aktywacyjnego.

Konta darmowe i wiadomość potwierdzająca

Jeżeli używasz darmowego konta, możesz skorzystać z opcji edycji wiadomości potwierdzającej za pośrednictwem naszego Biura Obsługi Klienta. Po kliknięciu w przycisk “Edytuj” wyświetli się pop-up, który umożliwi Ci skontaktowanie się z naszymi konsultantami, którzy wstawią dla Ciebie tekst wiadomości według Twoich instrukcji.

informacja

Nadal jednak możesz zmienić temat wiadomości, email nadawcy oraz podejrzeć samą wiadomość.