Jak często Twoi odbiorcy mają dostawać wiadomości?

Skuteczny email marketing to mieszanka dobrej treści z odpowiednią częstotliwością wysyłki. Jednak jak we wszystkim, trzeba zachować umiar i nie zasypać swoich odbiorców masą wiadomości. Po raz kolejny FreshMail wyciąga do Ciebie pomocną dłoń, serwując opcję „Jak często mają dostawać wiadomości Twoi odbiorcyOdbiorcaOsoba, która wyraźnie poprosi o dołączenie do listy odbiorców, np. przez wypełnienie formularza zapisu do newslettera i wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości.  ”.

Kiedy przydaje się ta funkcja?

Funkcja ta przydatna jest, gdy liczba Twoich odbiorców dynamicznie rośnie i chcesz poinformować wszystkich o trwającej promocji, nie wysyłając przy tym kilku maili o identycznej treści do pozostałych klientów.

Może się także zdarzyć sytuacja, w której chcesz np. przetestować swoje wysyłki. Załóżmy, że masz bazę 100 000 kontaktów i chcesz przez pięć dni sprawdzać na liczbie 20 000 adresów każdego dnia, o jakiej porze poziom otwarć jest najwyższy.

Jak to zrobić, żeby jakiś odbiorca nie poczuł się przez nas zaspamowany pięcioma wysyłkami w ciągu pięciu dni?

Dzięki przydatnej opcji „Jak często mają dostawać wiadomości Twoi odbiorcy”, możesz temu zapobiec.

Gdzie znaleźć tę funkcję?

Przejdź do ustawień swojego konta. Wybierz „Listy odbiorcówLista odbiorcówBaza danych zawierająca adresy email odbiorców, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie przez dysponującego listą wiadomości komercyjnych.  ”, a wśród nich, na samym końcu odnajdziesz opcję częstotliwości wysyłek.

Jeżeli pozostawisz w tych polach „Brak limitu”, będzie to oznaczało, że opcja jest wyłączona.