Kontakt z Biurem Obsługi Klienta

Jeżeli w naszych poradnikach i artykułach nie znajdujesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania - nie martw się! Nasi specjaliści z Biura Obsługi Klienta chętnie Ci pomogą i rozwieją każdą wątpliwość.

Jesteśmy dostępni:

  • od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 24
  • oraz w weekendy i święta między godziną 9 a 21.

Napisz do nas

Możliwość kontaktu mailowego dostępna jest dla każdego użytkownika FreshMaila.

  • Formularz kontaktowy - na naszej stronie, dzięki któremu sprawnie prześlesz do nas zgłoszenie.
  • Feedback i pomoc - po zalogowaniu się na swoje konto, w prawym dolnym rogu znajdziesz przycisk ze znakiem zapytania, który oznacza zakładkę “Feedback i Pomoc” - tutaj również znajduje się gotowy formularz, który wystarczy wypełnić.
  • Kontakt mailowy - napisz na adres pomoc@freshmail.pl bezpośrednio ze swojej skrzynki mailowej.

Zadzwoń

Kontakt telefoniczny znajdziesz po zalogowaniu się na swoje konto we FreshMailu w zakładce "Feedback i Pomoc", w prawym dolnym rogu na każdej podstronie systemu.

Jeśli posiadasz płatne konto, numer będzie zawsze dla Ciebie dostępny. Rozumiemy, że początki mogą nie być najłatwiejsze, dlatego wspieramy nowicjuszy - numer widoczny jest również na koncie darmowym, przez pierwsze 30 dni od jego założenia.

Nie widzisz numeru telefonu w zakładce “Feedback i pomoc” na swoim koncie? Najprawdopodobniej posiadasz konto darmowe dłużej niż 30 dni. Wystarczy, że wykupisz jakikolwiek plan, a numer Biura Obsługi Klienta znów będzie dla Ciebie dostępny!

helper_pl