Dlaczego moje konto zostało zablokowane?

Nieprawidłowo wpisałeś swoje hasło przy logowaniu? Prawdopodobnie po 10 nieudanych próbach zobaczysz przed sobą informację o tym, że adres IPAdres IPUnikatowy numer nadany każdemu urządzeniu podpiętemu do Internetu. Adres IP może być dynamiczny (zmieniać się za każdym razem, gdy wiadomość email wychodzi) albo statyczny (niezmienny). W przypadku wysyłek mailowych lepsze są adresy statyczne, ponieważ dynamiczne są narażone na większe działanie filtrów antyspamowych.    , z którego się logujesz, został zablokowany na 5 minut. Po kolejnych nieudanych próbach zalogowania zobaczysz taki komunikat:

blad

Wyświetli się również okno informujące o tym, że na Twój adres mailowy wysłaliśmy wiadomość z linkiem, który umożliwi odblokowanie Twojego konta:

dane1

Nieudane próby logowania

Najczęstszą możliwą przyczyna zablokowania konta jest kilkukrotne wpisanie nieprawidłowego hasła. Domyślnie taka blokadaBlokadaOdrzucenie wiadomości przez serwer dostawcy poczty elektronicznej. Wielu dostawców poczty blokuje pocztę na podstawie adresów IP lub domeny nadawcy jeżeli na ich adresy są wysyłane wiadomości, które stanowią SPAM, zawierają wirusy czy są niezgodne z ich polityką antyspamową.   następuje po 10 błędnych próbach. Początkowo Twoje IP zostanie zablokowane na 5minut, jeśli kolejne próby logowania również się nie powiodą - otrzymasz maila z linkiem umożliwiającym uwierzytelnienie konta. Takie zabezpieczenie jest oczywiste - musimy jak najlepiej chronić dane, jak i konta naszych Klientów przed próbami dostania się tam osób nieupoważnionych.

Działania niezgodne z prawem, brak płatności za konto, etc

Jest jeszcze druga możliwość, która może spowodować blokadę konta. Ta opcja to zablokowanie konta przez Administratora systemu. Bardzo niechętnie z niej korzystamy, jednak czasem jesteśmy do tego zmuszeni przez działania użytkowników.

Stale monitorujemy wiadomości wysyłane z naszego systemu, uważamy aby przez serwery FreshMaila nie przewijał się SPAMSpamNiechciana wiadomość komercyjna. Zdarza się, że odbiorcy uznają za spam każdy mailing, którego nie chcą już więcej otrzymywać, nawet jeśli wcześniej zapisali się do listy odbiorców. . 99,9% naszych Klientów to ludzie poważni, profesjonalnie podchodzący do email marketingu, zawsze jednak może pojawić się ktoś, komu nie do końca znane będą przepisy dotyczące wysyłania wiadomości niezamówionych i w takim wypadku trzeba ograniczyć mu możliwość zanieczyszczania naszych i Waszych skrzynek pocztowych.

Przede wszystkim nie wpadać w panikę. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wysyłając wiadomość na pomoc@freshmail.pl a nasi pracownicy błyskawicznie pomogą w rozwiązaniu tego problemu.