Co możesz sprawdzić dzięki systemowi raportowania FreshMail?

Każdy szanujący się program do email marketingu poza tym, że powinien spełniać swoją podstawową rolę - wysyłki Kampanii, powinien dawać Ci dostęp do systemu raportowania. I tutaj nie zawiedziesz się na FreshMailu. Nasz system raportowania daje możliwość wglądu w bardzo nawet szczegółowe dane po wysyłce. To czyni go niezwykle funkcjonalnym narzędziem.

Klikając w konkretną kampanię otrzymasz następujące informacje.

Podsumowanie

Chwilę po wysłaniu kampanii masz dostęp do pierwszych informacji dotyczących działań odbiorców. Możesz sprawdzić, ile wiadomości zostało dostarczonych, a ile maili odbiło.

raport

Działania odbiorców

Z biegiem czasu, który upływa od momentu wysłania Kampanii, w raportach pojawią się informacje o pierwszych otwarciach maila. Możesz sprawdzić, kto otworzył wiadomość, a kto tego nie zrobił, kto kliknął w link, a kto nie. Zobaczysz również adresy odbiorców, którzy wypisali się z Twojej listy oraz którzy zgłosili spamSpamNiechciana wiadomość komercyjna. Zdarza się, że odbiorcy uznają za spam każdy mailing, którego nie chcą już więcej otrzymywać, nawet jeśli wcześniej zapisali się do listy odbiorców. . Wszystkie te dane możesz pobrać na swój dysk w formacie xls oraz csv.

Szczegóły wiadomości we FreshMailu

Aby ocenić skuteczność mailingu możesz porównać swoje wyniki ze  średnimi dla różnych branż.

Linki

Raporty FreshMaila udostępniają również zestawienie popularności poszczególnych linków, w którym możesz znaleźć wykres oraz zestawienie kliknięć w poszczególne adresy.

linki w raportach

Oprócz tego, możesz sprawdzić również mapę kliknięć, która zaznacza poszczególne linki na kreacji, którą wysłałeś. Dzięki temu w łatwy sposób możesz ocenić, które informacje cieszyły się największym zainteresowaniem oraz spowodowały najwięcej kliknięć.

3

W czarnych chmurkach znajdziesz wartość procentową mówiącą jaki procent wszystkich unikatowych kliknięć został wykonany w dany link.
Po najechaniu na link, w okienku wyświetlą się informację dodatkowe, takie jak:

      • Ilość kliknięć w dany link w wartości procentowej oraz liczbowej w odniesieniu do wszystkich kliknięć
      • Ilość unikatowych kliknięć w danych link

Geolokalizacja

System raportowania FreshMail wzbogacony jest także o moduł geolokalizacji! Dzięki temu narzędziu możesz sprawdzić, z jakiego województwa są Twoi odbiorcyOdbiorcaOsoba, która wyraźnie poprosi o dołączenie do listy odbiorców, np. przez wypełnienie formularza zapisu do newslettera i wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości.  , co pozwoli na segmentację listy na odpowiednie grupy i jeszcze skuteczniejsze personalizowanie Twoich wiadomości.

geolokalizacja

Analizując raport kampanii pod kątem Geolokalizacji, należy uwzględnić dwie rzeczy:

  • odbiorcy, którzy posiadają adres w domenie gmail.com i korzystają z aplikacji webowej, prawdopodobnie zostaną przypisani do Stanów Zjednoczonych (Mountain View),
  • odbiorcy, którzy otwarli wiadomość na urządzeniu mobilnym będą przypisani do województwa mazowieckiego.

Odbijający

System raportowania udostępnia również statystyki związane z odbiciaOdbiciaŁączna liczba wiadomości email, które prawdopodobnie nie dotarły do odbiorców, gdyż system wysyłający odnotował informację o ich odrzuceniu przez serwer odbiorczy. Na ilość zwrotów składa się suma zwrotów twardych i zwrotów miękkich.mi Twoich wiadomości.

Przypominamy - odbicia miękkie informują o tym, że skrzynka Twojego odbiorcy mogła być przepełniona, odbicia twarde,że adres najprawdopodobniej nie istnieje.

odbicia w raportach

Najpopularniejsze domeny i aplikacje

FreshMail daje Ci również możliwość sprawdzenia, w jakich domenach Twoi odbiorcy posiadają skrzynki pocztowe.

Więcej - możesz także sprawdzić, w jakim programie pocztowym zostały otwarte Twoje wiadomości. Pamiętaj, że każdy klient i program pocztowy ma swoje własne wymagania, jeśli chodzi o konstrukcję kodu HTMLFormat HTML + TXTWiadomość, która zawiera format HTML i TXT. Programy pocztowe, które nie będą mogły odtworzyć wiadomości w formacie HTML, wyświetlą ją w formacie TXT. Należy pamiętać, że wyświetlenie wiadomości w formacie TXT uniemożliwi zraportowanie jej w kontekście otwarć.. Jego poprawne stworzenie gwarantuje poprawne wyświetlanie się wiadomości. Dzięki połączeniu danych z raportów ze Screen Testami i Spam Testami możesz stworzyć mailing idealny.

aplikacje