Gdzie mogę zobaczyć kto wypisał się z mojej listy?

Niestety zawsze znajdą się odbiorcyOdbiorcaOsoba, która wyraźnie poprosi o dołączenie do listy odbiorców, np. przez wypełnienie formularza zapisu do newslettera i wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości.  , którzy rezygnują z otrzymywania Twojego newslettera i raczej nie da się tego uniknąć. Nie zawsze jednak jest to zła wiadomość, bo oznacza to także, że w Twojej bazie, znajdują się tylko wartościowi odbiorcy, którzy chcą w niej być.

Jak sprawdzić kto się wypisał?

Klikając na nazwę danej listy odbiorcówLista odbiorcówBaza danych zawierająca adresy email odbiorców, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie przez dysponującego listą wiadomości komercyjnych.   możemy zobaczyć adresy znajdujące się na niej. Adresy można sortować za pomoca zakładek - między innymi zakładki WypisaniWypisaniOdbiorcy, którzy zrezygnowali z otrzymywania mailingu..

wypisy

Klikając na zakładkę Twoim oczom ukaże się lista adresów mailowych wypisanych odbiorców, a także data dodania do grupy Wypisani.

Ilość wypisanych odbiorców po konkretnej wysyłce możesz również sprawdzić w raportach z wysyłek.

wypisy w raportach

Dlaczego wypisy nie zawsze powinny smucić?

Warto na bieżąco analizować listę wypisanych, gdyż pozwoli Ci to na wyciągnięcie odpowiednich wniosków.

Duży wzrost "wypisanych"

Jeśli po ostatniej wysyłce ilość wypisanych adresów bardzo wzrosła, możesz podejrzewać, że Twoja treść im się nie spodobała i warto ją zmodyfikować. Jeśli natomiast ilość wypisujących się odbiorców jest stała, nie wpadaj w panikę, gdyż to normalny objaw.

Niewielki wzrost "wypisanych"

Zapisujemy się do newsletterów jeśli interesujemy się danym tematem, w momencie gdy to zainteresowanie maleje, wypisujemy się aby nie "zaśmiecać" sobie skrzynki. Np. jeśli kobieta jest w ciąży, subskrybuje newslettery, które dostarczają jej wiedzy na ten tema, po porodzie jednak, jej zainteresowanie tym tematem maleje. Są to więc naturalne działania i nie należy się nimi za bardzo przejmować.

Dowiedz się więcej

Przeczytaj jak zmniejszyć ilość rezygnacji z newslettera lub mailingu.