Jak Michał Szafrański wykorzystuje email marketing, by odnosić sukcesy biznesowe?

Dowiedz się, jak Michał Szafrański wykorzystuje email marketing w swoich działaniach biznesowych. Posłuchaj rozmowy Pawła Sali z Michałem Szafrańskim.

Jak budować własną markę? Relacja z #5 Auli Polskiej Kraków

Często można spotkać się ze stwierdzeniem, że Personal Branding jest tym, co o Tobie mówią, kiedy zamkniesz za sobą drzwi. Chcesz, by mówili w samych superlatywach? A może jest Ci to obojętne, lecz po prostu chcesz lepiej zarabiać? Tak czy inaczej przeczytaj ten artykuł. Nie dowiesz się z niego, że “jesteś zwycięzcą” lub że “musisz […]

Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej we FreshMailu?

Zastanawiasz się, jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej we FreshMailu? Zobacz filmik, w którym Karolina podpowiada, na co najlepiej zwrócić uwagę. Ale to nie wszystko! Zadałam Karolinie kilka dodatkowych pytań, które - mam nadzieję - rozwieją Twoje ewentualne wątpliwości. Zapraszam do czytania!

Jak wykorzystywać remarketing w kampaniach email marketingowych?

Największym zmartwieniem podczas wysyłania mailingu są użytkownicy, którzy nie otwarli wiadomości od Ciebie. Tym samym z mailingu nie dowiedzą się, że został zmieniony adres siedziby Twojej firmy, wyszła nowa kolekcja ubrań, trwa promocja cenowa lub darmowa dostawa. Jak zrobić dobry remarketing kampanii email marketingowych?

5 błędów, które PR-owcy popełniają wysyłając e-maile do dziennikarzy

Dowiedz się, jak unikać popularnych błędów popełnianych przez PR-owców, gdy piszą do dziennikarzy.

O sile content marketingu – Paweł Sala rozmawia z Grzegorzem Miłkowskim

Content marketing zyskuje na znaczeniu - widać to szczególnie na przełomie ostatnich kilku lat. Dlatego też Paweł Sala, CEO FreshMaila spotkał się z Grzegorzem Miłkowskim z ContentHouse, aby porozmawiać o sile content marketingu i o sposobach na jego wykorzystywanie.

Jak połączyć działania email marketingowe z kampanią AdWords?

Droga do zdobycia leada może być długa i żmudna. Najczęściej nie wystarcza jeden kanał promocji, aby nakłonić użytkownika do dokonania konwersji. Aby doszedł do końca lejka sprzedażowego należy oddziaływać na niego w najróżniejszy sposób. W tym artykule podpowiem Ci jak to zrobić wykorzystując email marketing i kampanie AdWords.

RODO a content marketing – rozmowa z radcą prawnym, Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk

RODO a content marketing - temat ostatnio bardzo aktualny. Zwłaszcza, że content marketing i e-mail to często idące ze sobą w parze działania marketingowe w B2B. Czy nowe przepisy dotyczące danych osobowych wpłyną również na marketing treści? Sprawdzamy z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk, radcą prawnym z kancelarii MyLo. RODO a content marketing - wywiad Czy nadchodzące zmiany […]

Co jest ważne w content marketingu? Moja rozmowa z Justyną Bakalarską

Prowadzenie content marketingu jest jednym z najważniejszych wyzwań współczesnego marketera. Dzięki niemu możesz liczyć na lepszą pozycję twojej strony w wynikach wyszukiwania Google oraz posiadać interesujące treści do komunikacji email marketingowej. Dowiedz się, jak tworzyć angażujące treści z mojej rozmowy z Justyną Bakalarską.

3 funkcje Kreatora Formularzy, dzięki którym zbudujesz bazę odbiorców

Skorzystaj z funkcji FreshMaila - Kreator Formularzy - która ostatnio została poszerzona o bibliotekę formularzy, tryb pop-up oraz nowy layout.

O budowaniu relacji w świecie marketingu – moja rozmowa z Magdą Urbaniak

Ostatnio miałem przyjemność rozmawiać z Magdaleną Urbaniak, która w Brand24 zajmuje stanowisko Global Communications Manager. A mówiąc prościej, zajmuje się budowaniem relacji z klientami Brand24 na całym świecie. Magda na własnej skórze przekonała się dlaczego komunikacja jest kluczem do budowania silnych relacji, jakich błędów unikać i dlaczego influencer marketing jest nie tylko popularnym trendem, ale też sposobem na budowanie silnej marki.

Relacja z VI Mail My Day – zobacz najważniejsze wskazówki od prelegentów

W tej relacji nie będzie o chcących poszerzać swoją wiedzę uczestnikach, nie opowiem też o fotobudce ze ścianką Mail My Day, czy o możliwości zgarnięcia książki Pawła Sali. Nawet o pysznym cateringu nie wspomnę więcej niż tylko raz... Ale podczas tej relacji wyciągnę po kilka najważniejszych wskazówek, którymi nasi prelegenci dzielili się z publicznością.

Kalendarz Marketera na 2018 rok

Nie sposób zapamiętać wszystkich dat, które są ważne z punktu widzenia marketera. Na szczęście wcale nie musisz tego robić :) Przygotowaliśmy dla Ciebie małą ściągę w postaci Kalendarza Marketera. Dzięki niemu lepiej zaplanujesz swoje akcje i działania.

4 pytania do Macieja Orłosia, czyli wywiadów Mail My Day ciąg dalszy…

Przeczytaj wywiad z Maciejem Orłosiem i dowiedz się m.in. jak mierzy się skuteczność działań w telewizji internetowej i czym różni się ona od telewizji publicznej, a także czy wykształcenie aktorskie pomaga w wystąpieniach na scenie.

W dżungli pytań – Szymon Słowik, Jan Zając, Bartłomiej Rak i Grzegorz Miłkowski czyli wywiad z prelegentami Mail My Day

Dzisiaj w krzyżowy ogień pytań wpadli: Szymon Słowik, Jan Zając, Bartłomiej Rak i Grzegorz Miłkowski. Opowiadali m.in. o tym, jakie były ich początki w branży, co jest ważne i trudne zarazem w pracy marketera oraz o tym, co czeka słuchaczy podczas ich preznetacji na konferencji Mail My Day.

„Budowanie relacji z klientem jest niczym randkowanie” – wywiad z Alexą Hubley z Unbounce

Przeczytaj wywiad z Alexą Hubley z firmy Unbounce i dowiedz się skąd pomysł Alexy na temat prelekcji: "Lessons in Customer Marketing... From Watching Romantic Comedies" oraz dlaczego nie może się doczekać pobytu w Polsce.

Jak łączyć email marketing i sms marketing? Moja rozmowa z Andrzejem Ogonowskim z SMSAPI

Aby marketing działał, marketerzy powinni szukać synergii pomiędzy kanałami i umiejętnie je ze sobą integrować. Wpływa to nie tylko na sprzedaż, ale także na postrzeganie firmy przez klientów. Jeśli potrafisz zadbać o całościowe doświadczenie klienta - punkt dla Ciebie. Tym razem rozmawiam z Andrzejem Ogonowskim, o tym jak łączyć email marketing i sms marketing.

Jak być organizacją data-driven? Wywiad z CTO FreshMaila Wojtkiem Ptakiem

Posłuchaj inspirującego podcastu Wojtka Ptaka CTO FreshMaila z Vladimirem z blogu Biznes Myśli. Dowiesz się m.in. dlaczego Wojtek twierdzi, że organizacje data-driven mają niesamowity potencjał i dlaczego warto inwestować w taki rozwój firmy.

Kilka słów o trendach w marketingu, czyli #4 Aula Polska Kraków już za nami…

Mimo siarczystych mrozów, uczestnicy 4 edycji Aula Polska Kraków dopisali. Jak widać, gorąco pragnęli poznać trendy marketingowe na 2018 rok. :) Zobacz relację z tego wydarzenia i dowiedz się, co w trendach piszczy.