Ścieżki autoresponderów, które rozwiną Twój biznes

Co powiesz na to, żeby maile wysyłały się same? Odpowiedzią są ścieżki autoresponderów. Wyobraź sobie, że nie tworzysz wiadomości od nowa co parę dni, nie czuwasz nad ich rozsyłaniem, nie musisz segmentować bazy danych po każdej jednej wysyłce.

Krótka relacja z #2 Aula Polska Kraków

Nie przeszkodził deszcz ani korki, nie przeszkodziła w końcu późna godzina i wizja porannego wstawania następnego dnia do pracy… Bo uczestnicy 2 edycji Aula Polska Kraków dopisali! Zobacz krótką relację z wydarzenia.

Przygotuj swój
e-biznes na Święta!

Pobierz świąteczną infografikę od FreshMaila

"Zapisz się do newslettera i daj się zainspirować najlepszymi poradami e-commercowymi na Święta!"

Wyślij newsletter z telefonu z aplikacją FreshMail Hello!

Z dumą przedstawiamy FreshMail Hello! Darmową aplikację w AppStore, z którą błyskawicznie stworzysz i wyślesz graficzny mailing z telefonu. To idealne uzupełnienie Twojego konta we FreshMailu.

Jak zatrzymać wypisy z bazy?

Rozstania nigdy nie są przyjemne. Szczególnie jeśli nie wiemy, w czym zawiniliśmy. A tak często bywa, jeśli subskrybent wypisze się z naszej listy mailingowej. Poznaj kilka sposobów na to, by dowiedzieć się dlaczego odbiorcy się wypisują i jak te wypisy zatrzymać.

Email marketingowe inspiracje na Dzień Chłopaka

Zbliża się 30 września, a zatem Dzień Chłopaka. Marketerzy nie śpią, na skrzynki odbiorcze trafia coraz więcej mailingów ze specjalnymi ofertami z tej okazji. Jeżeli nie masz jeszcze przygotowanej kreacji, zobacz, co inni przygotowali, by zachęcić odbiorców do kupna prezentu

Klienci nie czytają Twoich maili? Zobacz, dlaczego warto postawić na content marketing!

Zobacz, dlaczego warto postawić na content i jak tworzyć efektywny marketing treści, który nie tylko sprzedaje, ale z powodzeniem wspiera działania email marketingowe.

Jak dopasować email marketing do swojej branży

Zobacz jakie są sposoby wykorzystania email marketingu przez różnych nadawców i w różnych branżach - skupiając się na sposobach pozyskiwania klientów, tematyce wysyłanych newsletterów i najlepszych rozwiązaniach, które u nich działają.

Lepsza analiza kampanii mailingowych dzięki Google Analytics

W zależności od tego, jakich informacji potrzebujesz i w jaki sposób chcesz je wykorzystywać, masz do wyboru 3 sposoby łączenia danych z kampanii z informacjami dostępnymi w Google Analytics. Zobacz, jakie informacje uzyskasz bez integracji, z integracją i przy zastosowaniu Marketing Automation.

Kultura firmy wg Wojtka Ptaka, CTO FreshMaila

Tym razem wyjątkowo nie będzie to wpis o email marketingu, lecz o wysokiej kulturze pracy. W ostatnim czasie Wojtek Ptak udzielił dwóch wywiadów dotyczących pracy na stanowisku Chief Technology Officera. Z rozmów tych przy okazji wyklarował się interesujący obraz pracy we FreshMailu. To zainspirowało mnie do napisania tego tekstu.

Email marketing… a na co to komu?

“A właściwie po co mi email marketing...?” Jeśli wciąż zadajesz sobie to pytanie, to trafiłeś w odpowiednie miejsce. Postaram się przekonać Cię do tego, że warto inwestować w ten kanał komunikacji.

Jak określić wartość klienta przy pomocy analizy RFM

Przeczytaj czym jest analiza RFM i jak ją wykorzystać do scoringu klientów. Dowiesz się m.in. o wskaźniku Response Rate, przydatnym do polityki rabatowania.

Obejrzyj webinaria i dowiedz się, jak robić skuteczny mailing

Obejrzyj nagrania 3 webinarów i dowiedz się, gdzie najlepiej budować bazę mailową, jak stworzyć skuteczny mailing, jak dbać o odbiorców, by stali się lojalnymi klientami i co zrobić, aby maile nie wpadały do spamu.

6 wskaźników marketingowych, które warto stosować

Marketer bez badania efektywności swoich działań jest jak żeglarz bez kompasu. Poznaj 6 wskaźników marketingowych, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć, jak należy dotrzeć do potencjalnych klientów

Wtyczka Magento 2.x – synchronizuj z FreshMailem i zobacz jakie to proste!

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i używasz do tego Magento, mamy dla Ciebie nie lada gratkę. Sprawdź, jak nowa wtyczka Magento 2.x ułatwi integrację Twojego e-commerce z aplikacją FreshMail i co dodaliśmy do nowej wersji.

Segmentacja bazy mailowej – dlaczego warto?

Dzięki podzieleniu swojej listy mailowej i wysyłaniu do każdej z wydzielonych grup dedykowanej komunikacji, osiągniesz wiele korzyści. Poznaj 5 powodów, dla których warto zastosować segmentację bazy mailowej.

Big data a marketing. Moja rozmowa z Krzysztofem Sobieszkiem.

Czy sztuczna inteligencja i big data przejmą kontrolę nad naszymi działaniami? Wbrew pozorom to pytanie nie wieńczy trailera filmu science fiction, a jest jednym z tematów mojej rozmowy z Krzysztofem Sobieszkiem, którą miałem przyjemność przeprowadzić podczas tegorocznej konferencji Mail My Day.

„Gra o Tron” w marketingu – przykłady kampanii

W tym roku zima nadeszła latem... i nie mam tu na myśli kapryśnej pogody w Polsce, tylko nowy sezon “Gry o Tron”, który dopiero co ruszył. Zobacz zestawienie akcji marketingowych związanych z serialem.

Jak komunikować się z odbiorcami, by chcieli odpowiadać? Mój wywiad z Pawłem Tkaczykiem.

Jakimi sposobami zachęcać klientów do reakcji? Jak angażować za pomocą narracji? I dlaczego email marketing powinien być dwukierunkowym kanałem komunikacji? O tym rozmawiałem z Pawłem Tkaczykiem, szefem agencji brandingowej Midea.

Jakie dane o odbiorcach możesz pozyskać i jak je wykorzystać w praktyce? [Webinarium]

Email marketing to o wiele więcej niż zwykłe wysyłanie maili. To również analizowanie preferencji odbiorców i dopasowywanie treści pod ich konkretne oczekiwania. A do tego niezbędne jest pozyskanie i analizowanie danych, jakie na każdym kroku pozostawiają Ci Twoi subskrybenci.