Marketingowe trendy
i wyzwania na 2020 r.

Zapytaliśmy ekspertów, trenerów oraz dyrektorów marketingu, jakich nowych trendów i ciekawych wyzwań możemy spodziewać się w nowym roku. Zobacz, co nam odpowiedzieli i przygotuj się na nadchodzące zmiany.

Pobierz poradnik
21

ekspertów i konsultantów, którzy wskażą Ci nowe kierunki rozwoju w marketingu

40+

trendów i wyzwań, które Cię nie zaskoczą, a pomogą usprawnić działania marketingowe

54

stron bezpłatnego poradnika, w którym znajdziesz mnóstwo cennych porad

Poznaj opinie najlepszych specjalistów w branży

Marcin Sienkowski

olx.pl

Jacek Kotarbiński

kotarbinski.com

Natalia Hatalska

@nataliahatalska

Jan Zając

sotrender.com

Paweł Koziara

marketer.pl

Marek Gonsior

@marekgonsior

Łukasz Kosuniak

growconsulting.eu

Mariusz Łodyga

premium-consulting.pl

Anna Miotk

annamiotk.pl

Piotr Bucki

bucki.pro

Oliwia Tomalik

shoper.pl

Sandra Honkisz

whitepress.pl

Monika Kasperczyk

freshmail.pl

Katarzyna Dworzyńska

@katarzynadworzynska

Tomasz Szuchta

@tomaszszuchta

Natalia Gawłowska

polcom.com.pl

Anna Ledwoń

morebananas.pl

Jakub Zięcina

navifleet.pl

Edyta Kowal

@edytakowal

Tomasz Orzechowski

365agencja.pl

Michal Grabacki

onet.pl
Pobierz poradnik

Jan Zając

CEO, Sotrender

“Gdy będziemy w stanie lepiej przewidywać, kto może zostać klientem, będziemy mogli zaakceptować wyższy koszt pozyskania takich osób. Jest to strategia wywodząca się z filozofii ABM (Account Based Marketing), czyli personalizacji działań marketingowych i sprzedażowych”

Natalia Hatalska

Analityczka trendów

“Współcześni konsumenci umieją rozróżnić greenwashing od faktycznych ekopostaw, mających na celu zmianę rzeczywistości. Dużym wyzwaniem będzie więc konieczność wzięcia przez firmy i marki odpowiedzialności na siebie za to, co dzieje się na świecie”

Marcin Sienkowski

Head of Marketing, OLX

“Wyzwaniem 2020 roku na pewno będzie coraz krótszy attention span. W otaczającej nas rzeczywistości pojawia się coraz więcej komunikatów reklamowych, co nieuchronnie wpływa na ślepotę już nie tylko banerową, ale reklamową w ogóle”

Pobierz bezpłatny poradnik i bądź na bieżąco z najważniejszymi trendami.

Dołącz do naszej listy subskrybentów