Szymon Dyrlaga
wpis utworzony
wpis edytowany
Co nowego we FreshMailu?
Powrót do listy wpisówDrodzy użytkownicy FreshMaila oraz Ci, którzy (jeszcze) nimi nie są. :) W tworzonym przez nas systemie często zachodzą zmiany - w końcu, jak sama nazwa mówi, musi być on świeży. Zdarza się tak, że nasi użytkownicy nie zawsze wiedzą, jak duże mają możliwości. Dlatego poniżej spisaliśmy nowe funkcje i usługi, jakie weszły w życie w ciągu ostatnich dwóch miesięcy.
Z tego artykułu dowiesz się o:
- Nowych usługach Premium
- Kreatorze Formularzy
- Aplikacji FreshMail Hello!
- Raportach o mailach transakcyjnych
Szerszy zakres usług dla naszych Klientów :)
FreshMail to nie tylko system do email marketingu, ale również zespół specjalistów w tej dziedzinie, który przeprowadza szereg działań na rzecz naszych klientów. By zobaczyć, co oferujemy w tym zakresie, odwiedź naszą stronę Usługi, widoczną w górnym menu naszej strony.
Oferowane usługi podzieliliśmy na trzy kategorie:
- Usługi na start
- Usługi strategiczne i zarządzanie kampaniami
- Dedykowane szkolenia
Usługi na start
Jeżeli chcesz rozpocząć przygodę z email marketingiem i wolisz, by zajęli się tym specjaliści lub gdy prowadzisz już działania, ale nie przynoszą one zamierzonych skutków, Usługi na start to opcja dla Ciebie.
Usługi strategiczne i zarządzanie kampaniami
Email marketing jest niezwykle skuteczny, ale trzeba mieć wiedzę na jego temat i planować swoje działania, zanim się do nich przystąpi. Muszą być również dostosowane do konkretnej branży. Dlatego wśród naszych usług znajdują się takie, które odpowiadają za opracowanie i przeprowadzenie kampanii na rzecz naszych klientów. Oczywiście wszystko dostosowane do indywidualnych potrzeb.
Dedykowane szkolenia
Jesteśmy firmą, która uwielbia dzielić się swoją wiedzą, dlatego organizujemy różnego rodzaju szkolenia, dostosowane do potrzeb każdego klienta:
- Szkolenia online z obsługi systemu FreshMail
- Zaawansowane warsztaty prowadzone w siedzibie Twojej firmy
- Dedykowane szkolenia i warsztaty prowadzone w siedzibie Twojej firmy uwzględniające specyfikę branży
Bogate możliwości edycji - formularze z nowym kreatorem
Kreator Formularzy daje bardzo szeroki wachlarz możliwości edycji zarówno formularza zapisu do newslettera, jak i pop-upów, które pojawiają się na stronie od razu po jej wejściu, po określonym przez Ciebie czasie lub gdy użytkownik chce wyjść ze strony. Wszystkie elementy wyglądu można w bardzo prosty sposób zmieniać, np. tło, pola do wypełnienia, tekst czy przycisk. Tym sposobem łatwo wykreować taki formularz lub pop-up, który będzie pasował wizualnie do Twojej strony internetowej i spełniał oczekiwane funkcje.
Możesz też tworzyć formularze z wykorzystaniem własnych grafik i zdjęć:
Wszystko to jest niesamowicie proste w użytkowaniu. Po ukończeniu kreacji formularza, wystarczy w prawym górnym rogu kliknąć w przycisk Umieść na stronie, a od razu wyświetli Ci się okno z gotowym kodem do umieszczenia w witrynie. Późniejsza zmiana wyglądu formularza nie wymaga aktualizacji kodu.
Wysyłaj kampanie mailingowe z telefonu z aplikacji FreshMail Hello!
Ponad połowa internautów odbiera maile na urządzeniach mobilnych. Dlaczego więc nie tworzyć newsletterów i nie wysyłać ich za pomocą telefonów? Dzięki aplikacji FreshMail Hello! jest to w końcu możliwe.
Została przygotowana z myślą o tych, którzy lubią dzielić się swoimi zdjęciami na bieżąco oraz o tych, którzy czas na wysłanie newslettera mają jedynie podczas krótkiej przerwy na kawę.
FreshMail Hello! również poszerza możliwości prowadzenia marketingu w czasie rzeczywistym (real-time marketing). Możesz wysyłać mailowo zdjęcia zrobione chwilę wcześniej za pomocą aparatu w Twoim telefonie.
Pobierz aplikację w App Store.
Raporty o mailach transakcyjnych
Od niedawna w aplikacji dostępne są raporty dotyczące maili transakcyjnych. Znajdziesz je wchodząc w Ustawienia, a następnie w menu po lewej stronie wybierzesz Wtyczki i API.
Co znajdziesz w raporcie? Jest tam wykres, który obrazuje ilość wysyłek w ciągu dnia, tygodnia, miesiąca oraz 90 dni. Są tam też statystyki otwarć, kliknięć, odbić, dostarczenia wiadomości oraz datę wysłania wszystkich wiadomości transakcyjnych.