GYMMANAGER + FreshMail – integracja dla branży fitness

Integracja systemu GYMMANAGER z FreshMailem to okazja dla właścicieli klubów fitness, siłowni, szkół walki czy ścianek wspinaczkowych na stworzenie trwałej i niezwykle skutecznej komunikacji ze swoimi klientami.

Dlaczego zgoda to nie wszystko?

Dlaczego w email marketingu zgoda na przesyłanie informacji handlowych i marketingowych to nie wszystko? Jak walczyć ze spamem i dbać o zaangażowanie odbiorców? Dowiedz się więcej w poście.

Wysyłaj perfekcyjne newslettery

Darmowy e-book od FreshMail

"21 parametrów do sprawdzenia zanim wyślesz kampanię"

“Święta w pigułce”, czyli lista najlepszych wpisów świątecznych na naszym blogu

W artykule znajdziesz przygotowaną specjalnie dla Ciebie listę naszych najlepszych i najbardziej przydatnych wpisów świątecznych. Ich celem jest inspirowanie, informowanie o najlepszych trendach i praktykach email marketingowych w tym właśnie okresie.

Jak poprawić zaangażowanie wykorzystując lojalność odbiorców?

Jednym z wielu kryteriów, na podstawie których możesz segmentować swoją bazę odbiorców, jest lojalność odbiorców. Stwórz segmenty  i dowiedz się, jak komunikować się z każdym z nich.

Jak pisać skuteczne copy?

Jak napisać zgrabne i skuteczne copy? W tym artykule poznasz pewne zasady i metody, które pomogą Ci uporządkować myśli i skierować je na odpowiednie tory. Dzięki nim będziesz o krok od stworzenia idealnej treści.

Konta dostępowe – sposób na łatwiejszą współpracę

W ramach jednego konta we FreshMailu, jako jego administrator, możesz tworzyć konta dostępowe, czyli dedykowane innym użytkownikom. Każdemu z nich możesz nadać inne uprawnienia. Jest to przydatne, gdy z email marketingu nie korzystasz sam, lecz działasz zespołowo lub powierzasz komuś zadania.

[Infografika] Ilość kont we FreshMailu

Jeżeli prowadzisz jeden sklep internetowy lub blog, sprawa jest jasna - wystarczy Ci jedno konto we FreshMailu (choć oczywiście możesz mieć ich więcej), by z łatwością prowadzić skuteczne działania email marketingowe. Co jednak w sytuacji, kiedy masz trzy różne działalności (a na dodatek każdą z innym wspólnikiem) lub jako agencja przeprowadzasz komunikację mailową dla kilku firm?

Jak ekspresowo ponowić wysyłkę do tych, co nie otworzyli?

Czy zdarzyła Ci się sytuacja, w której wysłałeś kampanie z ważną informacją, jednak mało kto ją otworzył? Chcesz dobrać lepszą godzinę, dzień i ponownie wysłać wiadomość? Wykorzystaj nową funkcjonalność we FreshMailu!

Poranki z email marketingiem – gorąca relacja

Kolejna edycja Poranków z email marketingiem już za nami. Ekipa FreshMaila odwiedziła 5 miast: Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk i Warszawę. Na porankach 4 prelegentów przedstawiło 274 slajdy, a wysłuchało nas aż 365 uczestników. Zobacz relację z tego wydarzenia.

[E-commerce] Przygotuj się na szał zakupów w okresie świątecznym!

Dla e-commerce końcówka listopada i praktycznie cały grudzień to najgorętszy okres w roku. Nie dość, że w tych miesiącach okazje zakupowe trafiają się praktycznie co kilka dni, to na dodatek rynek e-handlu rośnie z roku na rok i zwiększa się zaufanie Polaków do niego.

7 sposobów na bezpieczny formularz zapisu do newslettera

Uchroń się przed botami automatycznie zapisującymi adresy mailowe do Twojej listy i skorzystaj z 7 sposobów na bezpieczny formularz zapisu do newslettera.

Zapis na newsletter przez popup – czy warto go stosować?

Wyobraź sobie, że prowadzisz biznes online. Co miesiąc odwiedza Twoją stronę ok. 30 tysięcy Internautów. Zakupy robi tylko 2% z nich. To tak, jakbyś próbował zapełnić wiadro z wodą, ale przez brak szczelności duża część Twojej pracy idzie w na marne. Jak to zmienić? Tego dowiesz się w tym poście.

Ścieżki autoresponderów, które rozwiną Twój biznes

Co powiesz na to, żeby maile wysyłały się same? Odpowiedzią są ścieżki autoresponderów. Wyobraź sobie, że nie tworzysz wiadomości od nowa co parę dni, nie czuwasz nad ich rozsyłaniem, nie musisz segmentować bazy danych po każdej jednej wysyłce.

Krótka relacja z #2 Aula Polska Kraków

Nie przeszkodził deszcz ani korki, nie przeszkodziła w końcu późna godzina i wizja porannego wstawania następnego dnia do pracy… Bo uczestnicy 2 edycji Aula Polska Kraków dopisali! Zobacz krótką relację z wydarzenia.

Wyślij newsletter z telefonu z aplikacją FreshMail Hello!

Z dumą przedstawiamy FreshMail Hello! Darmową aplikację w AppStore, z którą błyskawicznie stworzysz i wyślesz graficzny mailing z telefonu. To idealne uzupełnienie Twojego konta we FreshMailu.

Jak zatrzymać wypisy z bazy?

Rozstania nigdy nie są przyjemne. Szczególnie jeśli nie wiemy, w czym zawiniliśmy. A tak często bywa, jeśli subskrybent wypisze się z naszej listy mailingowej. Poznaj kilka sposobów na to, by dowiedzieć się dlaczego odbiorcy się wypisują i jak te wypisy zatrzymać.

Email marketingowe inspiracje na Dzień Chłopaka

Zbliża się 30 września, a zatem Dzień Chłopaka. Marketerzy nie śpią, na skrzynki odbiorcze trafia coraz więcej mailingów ze specjalnymi ofertami z tej okazji. Jeżeli nie masz jeszcze przygotowanej kreacji, zobacz, co inni przygotowali, by zachęcić odbiorców do kupna prezentu

Klienci nie czytają Twoich maili? Zobacz, dlaczego warto postawić na content marketing!

Zobacz, dlaczego warto postawić na content i jak tworzyć efektywny marketing treści, który nie tylko sprzedaje, ale z powodzeniem wspiera działania email marketingowe.

Jak dopasować email marketing do swojej branży

Zobacz jakie są sposoby wykorzystania email marketingu przez różnych nadawców i w różnych branżach - skupiając się na sposobach pozyskiwania klientów, tematyce wysyłanych newsletterów i najlepszych rozwiązaniach, które u nich działają.