Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Jak to robić przez newsletter?
Powrót do listy wpisówArtykuł Pawła Sali kolejny raz stał się jednym z kluczowych tematów numeru prasy branżowej. Opisane w nim działania nie wymagają dużych nakładów finansowych równocześnie dając możliwość pełnej automatyzacji.
W tym miesiącu z najnowszego numeru Marketingu w praktyce dowiecie się min. :
- jak stworzyć wartość dodaną marki dzięki komunikacji newsletterowej
- jak generować i utrzymać dynamiczny przyrost odbiorców na listach adresowych
- jak konwertować odbiorców tego elektronicznego biuletynu na klientów danej marki
- gdzie powinieneś umieścić packshot’a produktu
- jak budować efekt wzajemności i wykluczyć problem bullshit detektora
Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w kwietniowym numerze magazynu. Dla dociekliwych, przypominamy, że w wydaniu styczniowym Paweł poruszał temat spersonalizowanego mailingu, co może stanowić uzupełnienie najnowszej publikacji.