Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Krótkie podsumowanie III Forum Marketingu Zintegrowanego
Powrót do listy wpisówOd 9 do 10 marca trwało spotkanie III Forum Marketingu Zintegrowanego pod szyldem ECU Marketing i SMB, czyli coroczna uczta dla marketingowców. Mogliście nas spotkać drugiego dnia, podczas panelu dotyczącego kanałów social media.
W tym roku, atrakcji nie zabrakło. Poznaliśmy na nowo social media, digital marketing, video marketing i mobile marketing. Najgłośniejsze kampanie, praktyczne przykłady – prelegenci mieli w temacie wiele do powiedzenia. Zdecydowanie najbardziej oczekiwanym wydarzeniem było wystąpienie dr Dana Hermana – autora rewolucyjnej książki „Outsmart MBA Clones”. Dan Herman już dawno został okrzyknięty następcą Kotlera, a jego dwugodzinna, oparta na licznych case studies prezentacja z pewnością spełniła wszelkie oczekiwania.
W tym roku, FreshMail zastanawiał sie w jaki sposób e-mail marketing może wspierać marketing mobilny i korzystać z kanałów social media. O efekcie synergii, komunikacji one-to-one i optymalizowaniu kampani, mówił Paweł Sala.
Mamy nadzieję, że kolejna edycja będzie równie udana :-)
Jeżeli zainteresowała Cię nasza prezentacja i być może masz jeszcze dodatkowe pytania, nie wahaj sie pisać na info@freshmail.pl.