Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
FreshMail na IAB ShowCase
Powrót do listy wpisów4 października w hotelu Radisson Blu w Warszawie miała miejsce kolejna konferencja z cyklu IAB ShowCase w której mieliśmy przyjemność wziąć udział
Tym razem bohaterami wydarzenia były firmy, które specjalizują się w e-mail marketingu i usability. Z naszego ramienia, wystąpił Paweł Sala z prezentacją: "Jak z 1 zł zainwestowanej w e-mail marketing - zarobić prawie 3800 w sprzedaży w realu."
Na zdjęciu, slajd z Dexterem – nie widać, ale ten sam Dexter znalazła się na koszulce prelegenta ;-)
Na tę edycję IAB ShowCase zawitało liczne grono, ponad pięćdziesięciu marketerów, zainteresowanych poszerzeniem wiedzy z zakresu e-mail marketingu, ale też usability.
Ponadto, jako członkowie grupy roboczej ds. e-mail marketingu, mieliśmy także okazję współprowadzić blok poświęcony w całości dobrym praktykom w e-mail marketingu.
Mamy nadzieję, że wiedza nabyta na szkoleniu, przyda się w pracy na co dzień :-) Jeżeli masz do nas pytania, śmiało pisz na mail: info@freshmail.pl.