Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Mapa kliknięć w linki
Powrót do listy wpisówFreshMail w odpowiedzi na zapytania Klientów wprowadził nową funkcjonalność ułatwiającą badania efektywności kreacji e-mailingów oraz klikalności w linki.
Obecnie w raportach FreshMaila dostępne jest zestawienie popularności poszczególnych linków, w którym możecie znaleźć wykres oraz zestawienie tabelkowe kliknięć w poszczególne adresy. Właśnie dodaliśmy kolejną funkcjonalność, która poszczególne linki zaznaczy na Waszej kreacji. Dzięki temu w łatwy sposób będziecie mogli ocenić, które informacje cieszyły się największym zainteresowaniem oraz spowodowały najwięcej kliknięć.
Jak to działa ?
Wchodząc w raporty z danej kampanii pod tabelą zajdziesz przycisk „Mapa kliknięć”. Następnie w menu po lewej stronie wybierz Linki. Pojawi Ci się wykres kołowy kliknięć w linki Twojej wiadomości. Nad wykresem znajdują się dwa przyciski - Statystyki i Mapa Kliknięć. Klikając w drugi przycisk trafisz do raportu Mapy Kliknięć. Dokładną instrukcję znajdziesz w rozdziale "Analiza kampanii" na wiedzy i pomocy.
- ilość kliknięć w dany link w wartości liczbowej oraz procentowej w odniesieniu do wszystkich kliknięć,
- ilość unikatowych kliknięć w danych link w wartości liczbowej oraz procentowej w odniesieniu do wszystkich unikatowych kliknięć,
- ranking danego linku, zestawienie ilości unikatowych kliknięć w dany link do innych linków w Twojej wysyłce.
Ze względu na zmianę procesu zliczania kliknięć w linki we FreshMailu, w przypadku kampanii sprzed 1 września 2008 roku w niektórych miejscach – tam gdzie kilka elementów linkowało do tego samego adresu URL – wywołana mapa kliknięć może wskazywać wartość 0%.
Mamy nadzieję, że nowa funkcjonalność pozytywnie wpłynie na Twoją pracę z FreshMailem.