Renata Gajoch-Bielecka , Eliza Gniadek wpis utworzony wpis edytowany
Podsumowanie roku 2016 we FreshMailu
Powrót do listy wpisówRok 2016 we FreshMailu pełen był ciekawych wydarzeń i ambitnych wyzwań. W tym czasie działo się tak wiele, że opisanie wszystkiego wystarczyłoby na książkę! Dlatego wybraliśmy najciekawsze i najważniejsze wydarzenia. Zobacz, jak nam minął ostatni rok we FreshMailu.
Na początek małe liczbowe podsumowanie:
- 12 miliardów wysłanych wiadomości - aż tyle maili zostało wysłanych dzięki FreshMailowi w 2016 roku
- 4 tysiące osób na naszych szkoleniach - tyle adeptów email marketingowej sztuki udało nam się edukować
- 61 branżowych wydarzeń- na tylu eventach pojawił się nasz FreshMailowy zespół
- 600 zadowolonych uczestników Mail My Day oraz Poranków z Email Marketingiem - to dwa cykliczne wydarzenia, które z roku na rok cieszą Was poziomem merytorycznym, a nas rosnącą frekwencją
- 114 nowych artykułów na FreshMailowym blogu
- 70 osób w #TeamFreshMail - do takiej liczby rozrósł się nasz zespół w ciągu roku
- Prawie 80 merytorycznych treści napisanych dla naszych partnerów
- 27 wypowiedzi i wywiadów udzielonych przez ekspertów dla FreshMaila
Rok 2016 obfitował w wiele wydarzeń m.in. dostaliśmy kilka ważnych branżowych nagród.
Nagroda SME Software Solution Of The Year 2016 dla FreshMaila!
W czerwcu mieliśmy zaszczyt uczestniczyć w Gali z okazji SME Software Solution Awards 2016, organizowanej przez brytyjski magazyn branżowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. SME przyznał FreshMailowi nagrodę za najlepsze oprogramowanie roku 2016. W naszej kategorii konkurowaliśmy z tak silnymi markami jak:
- SAP,
- Experian,
- Sage, czy
- Microsoft Small Business
Nagroda cieszy nas tym bardziej, że przyznana jest także za jakość obsługi klienta.
Nagroda Ekomersy dla FreshMaila
Co łączy Przelewy24, ANSWEAR i FreshMaila? Bycie laureatem prestiżowej nagrody Ekomersy! Podczas Gali podsumowującej wydarzenie, przyznano nam pierwsze miejsce w kategorii: Rozwiązanie wspierające generowanie sprzedaży. Konkurowaliśmy z GetResponse, EDRONE, czy SARE. Nagroda ta ma dla nas szczególną wartość, ponieważ wspieranie sprzedaży u naszych klientów jest jednym z kluczowych czynników działalności FreshMaila.
Ale to nie wszystko...
FreshMail wysoko w rankingu agencji interaktywnych
Już po raz kolejny usługi FreshMaila zostały przebadane przez Instytut Millward Brown SMG/KRC, przeprowadzone na zlecenie Media & Marketing Polska. FreshMail osiągnął wysokie wyniki, zajmując miejsce powyżej średniej branżowej m.in. w kategoriach takich jak: oferowanie strategicznych i długofalowych rozwiązań, zadowolenie z obsługi klienta, czy dobra opinia wśród osób z branży.
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za te wyróżnienia!
Nasze eventy
Zorganizowaliśmy również kilka własnych eventów, zarówno polskich jak i zagranicznych. Cieszyły się one niemałym zainteresowaniem, o czym przeczytacie poniżej.
Mail My Day
Dwa dni konferencji, 15 prelekcji, 5 warsztatów, 360 uczestników - tak w skrócie można podsumować konferencję Mail My Day.
Uczestnicy mogli wysłuchać przedstawicieli takich firm jak: Brand24, Google, Answear, Return Path, Koszulkowo.com Jeśli jesteście ciekawi, jak wyglądała poprzednia edycja, zobaczcie relację z IV-tego Mail My Day na naszym blogu.
Jeśli nie było Cię z nami w 2016 roku, nie zmarnuj okazji w 2017 i zapisz się na V edycję Mail My Day Będą z nami m.in. Paweł Tkaczyk, Guy Hanson, Monika Czaplicka, Paweł Sala i Barbara Stawarz.
Poranki z Email Marketingiem
Kraków, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław - te miasta w październiku odwiedził nasz FreshMailowy team.
Prowadząc już kolejną edycję Poranków z Email Marketingiem, dzieliliśmy się wiedzą o wysyłaniu skutecznych kampanii, pokazując przykłady zastosowań tego narzędzia w praktyce i omawiając ciekawe case study. Było nam bardzo miło poznać Was na żywo!
Email Marketing Day Londyn i Email Marketing Day Berlin
Robiąc Poranki z Email Marketingiem w Polsce, postanowiliśmy przenieść tę ideę na grunt zachodnioeuropejski. Dlatego zorganizowaliśmy w Londynie i Berlinie podobne eventy. Oba wydarzenia były świetną okazją by uczyć innych dobrych praktyk email marketingowych, dzielić się najświeższą wiedzą, a także służyły nawiązaniu wielu nowych kontaktów. W Wielkiej Brytanii, razem z Return Path, zorganizowaliśmy Dzień Email Marketingu. Nasz kolega, Paul Jarczynski (International Strategy Manager) przygotował prelekcję o tym, jak stosowanie email marketing automation zwiększa ROI.
Z kolei w Berlinie przedstawiliśmy prezentację m.in. na temat trendów w Email Marketingu i o tym jak generować nowe leady.
Jeśli przegapiłeś edycję w 2016 roku, to już w lutym będziesz miał okazję to nadrobić.
Gdzie mogliście nas spotkać?
Rok 2016 to ogrom targów, konferencji, forów, spotkań - to była ogromna przyjemność zobaczyć się z Wami na tak wielu wydarzeniach branżowych.
Wśród aż 61 eventów, na których byliśmy, chcemy przedstawić kilkanaście najciekawszych:
Mobile Trends Conference, czyli 3 dni konferencji, 30 prelekcji, w tym wystąpienie Pawła Sali i wykład o Work Life Balance - jak żyć efektywnie. FreshMail objął to wydarzenie swoim patronatem.
I love Marketing - to konferencja, która szturmem zdobyła świat marketingu gromadząc przeszło 800 uczestników. Byliśmy dumnym patronem tego wydarzenia, na którym mieliśmy również swoje stoisko. Na dwóch edycjach tego wydarzenia, Paweł Sala przeprowadził wystąpienia na temat: “Jak automatyzacja e-mail marketingu może zrewolucjonizować Twoją komunikację z klientem?” oraz “E-mail, który sprzedaje - 5 elementów decydujących o sukcesie”. Co więcej, otrzymał od publiczności drugie miejsce za najlepsze wystąpienie!
XI Kongres Online Marketing w tym roku składał się z dwóch części: pierwszego dnia odbyły się prelekcje, drugi dzień poświęcony był na praktyczne warsztaty. FreshMail po raz kolejny gościł na tym kongresie m.in. uczestnicząc w panelu dyskusyjnym.
Dziesiąta, jubileuszowa edycja Targi eHandlu odbyła się po raz pierwszy w Katowicach - sercu śląskiego e-commerce. Jesteśmy bardzo pilnym uczestnikiem i nie opuściliśmy ani jednej edycji, więc i tym razem mogliście spotkać nasze świeżo-zielone stoisko.
E-commerce Berlin Expo zgromadziło 100 wystawców, głównie z Polski i Niemiec, oraz przeszło 3000 zwiedzających. Była to świetna okazja do nawiązania wielu biznesowych kontaktów. Jest to o tyle ważne, bo według danych, Niemcy stanowią 5-ty największy rynek e-commerce na świecie. Nie sposób, byśmy pominęli taką okazję!
B2B Marketing Expo London jest największą i najważniejszą konferencją w Europie, która gromadzi ok. 5000 Managerów i Dyrektorów Marketingu. Odbyło się na niej 75 seminariów, wśród których wypowiadały się najbardziej rozpoznawalne firmy takie jak Google i LinkedIn.
DevCamp to nieco inne wydarzenie, skierowane głównie do developerów. Trzech reprezentantów naszego IT poprowadziło na nim wykłady i prezentacje, a także opowiadało o tym, w jaki sposób rozwijać i utrzymywać tak duży system jakim jest FreshMail.
Forum IAB 2016 od 10 lat inspiruje świat marketingu. Poprzednia edycja zgromadziła około 1100 uczestników i ponad 60 prelegentów w tym naszego CEO, Pawła Salę, który opowiadał m.in. o nadchodzących trendach w email marketingu.
E-biznes Festiwal - od lat uczestniczymy w tym krakowskim wydarzeniu, tym razem dodatkowo odwiedziliśmy Katowice i dzieliliśmy się doświadczeniem, jak sprawnie działać w e-biznesie.
XI targi E-handlu były dla nas eventem wyjątkowym. Po pierwsze dlatego, że nasza PR i Marketing Manager - Anna Łowczowska poprowadziła świetne wystąpienie, a po drugie - wygraliśmy Ekomersa w za najlepsze narzędzie generujące sprzedaż. Dziękujemy raz jeszcze!
Google Internetowe Rewolucje - na tym evencie prowadził dyskusję i odpowiadał na pytania nasz Head of Product Development - Marcin Grochowina.
Internet Beta to jedna z największych konferencji internetowych. Mieliśmy na niej aż dwa wystąpienia Pawła Sali (CEO) i Wojtka Ptaka (Head of Big Data) Co ciekawe, jednym z hitów podczas eventu okazały się… nasze designerskie, FreshMailowe naklejki!
Jak widać, ten rok obfitował w wiele interesujących wydarzeń, w których uczestniczyliśmy, a oprócz nich, FreshMail był na jeszcze 49 innych eventach.
Jednak to wciąż nie wszystko, bo rokrocznie organizujemy dziesiątki warsztatów, szkoleń dla poszczególnych branż m.in. hotelarskiej, beauty, fashion, czy HR. W 2016 roku mieliśmy okazję poprowadzić wykład na Targach Książki w Krakowie, które odwiedziło 68 tys. osób.
Kontynuując temat wielkich wydarzeń, pod koniec września mieliśmy okazję, aby spotkać się całą firmą i świętować...
8 urodziny FreshMaila
Pod koniec września obchodziliśmy 8 urodziny FreshMaila. Była to okazja do świętowania wszystkich dotychczasowych osiągnięć i wyróżnień. W ciągu tych kilku lat firma urosła do ponad 70-osobowego zespołu, przekroczyliśmy magiczną liczbę 1 000 000 000 (tak, miliarda!) wysłanych maili w ciągu jednego miesiąca, a przede wszystkim zyskaliśmy Wasze zaufanie - co cieszy nas najbardziej!
Zabawę urodzinową rozpoczęliśmy już w południe, rywalizując drużynowo w grze miejskiej po centrum Krakowa. Z kolei wieczorem wznieśliśmy uroczysty toast za kolejne osiem lat FreshMaila.
Co w blogu piszczy?
Oprócz konferencji, targów czy szkoleń, na co dzień dzielimy się z Wami wiedzą na naszym FreshMailowym blogu.
W 2016 roku pojawiło się na nim aż 114 nowych artykułów. W ciągu tego czasu przeprowadziliśmy kilka ciekawych akcji contentowych, konkurs i przekazaliśmy mnóstwo wiedzy email marketingowej.
W lipcu cały świat opanowały Pokemony. Wykorzystując Real Time Marketing, pozwoliliśmy naszym czytelnikom “złapać” FreshMailowego pokemona, który miał dla nich specjalną niespodziankę: audiobook “Świeże podejście do email marketingu” autorstwa Pawła Sali.
W grudniu zorganizowaliśmy świąteczny konkurs kreatywny, w którym trzeba było opisać “Jaka kampania świąteczna sprawiła, że czujesz ducha Świąt”. Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem i otrzymaliśmy wiele interesujących odpowiedzi. Najciekawsze z nich zostały nagrodzone branżowymi książkami i audiobookami.
Co lubicie czytać?
Wśród artykułów, które w tym roku cieszyły się Waszym zainteresowaniem, znalazły się m.in.:
- Najskuteczniejsze formy reklamy w Internecie
- 18 ekspertów, 8 pytań o content marketing
- Wysyłanie niezamówionych informacji handlowych, czyli zmiany po 25 grudnia 2014
- [MEGAPORADNIK] Promocja w internecie – trendy, tricki i porady ekspertów
- Co to jest newsletter, mailing, autoresponder?
- Skuteczna reklama i marketing internetowy – kompletne vademecum dla firm
Potęga Social Media jest nie do przecenienia, szczególnie jeśli chodzi o udostępnianie treści, bo pokazuje, co najbardziej interesuje naszych czytelników. Dlatego bardzo nas cieszy, że tak chętnie szerowaliście dalej nasze artykuły:
- [MEGAPORADNIK] Promocja w internecie – trendy, tricki i porady ekspertów
- 18 ekspertów, 8 pytań o content marketing – jak tworzyć dobre treści
- Newsletter na blogu – 5 dowodów na to, że działa
- 23 najlepsze darmowe narzędzia social media
- Znaczenie koloru w mailingu
- [Darmowy e-book] Wykorzystaj wiedzę o zachowaniach odbiorców i dowiedz się jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie
Wypowiedzi ekspertów
Dodatkowo, gościliśmy na naszym blogu specjalistów z dziedziny e-marketingu i e-commerce, którzy podzielili się na nim swoim doświadczeniem i wiedzą. Znajdziesz więc artykuły lub wywiady m.in.:
Moniki Czaplickiej, Roberta Marczaka, Piotra Sadowskiego, Daniela Kędzierskiego, Agaty Dutkowskiej, Mikołaja Winkla, czy Marcina Galickiego.
Dodatkowo eksperckich wypowiedzi udzielili nam m.in:
- Cezary Lech, SprawnyMarketing
- Tomasz Brusik, Rysuję fejsbuki
- Adam Przeździęk, mediafeed.pl
- Szymon Słowik, Takaoto.pro
- Edyta Kowal, Prowly
- Dagmara Pakulska, MJCC
- Karolina Przybysz-Smęda, K2 Media
- Jakuba Biel, Solgaz
- Grzegorz Miłkowski, ContentHouse
- Magdalena Daniłoś, OffOn Agency
- Joanna Wrycza-Bekier, Poradnikpisania.pl
- Martin Jones, Codewise
- Beata Twardowska, Dajemyslowo.com
- Karolina Piwiec, Brand24
- Tomasz Biegun, WhitePress
- Michał Bąk, Elivo
- Deniz Rymkiewicz, Answer.com
- Aleksandra Prejs, Netguru
- Marta Olszewska, Piktochart
- Maciej Koński, ReachaBlogger.pl
Dziękujemy wszystkim za bardzo owocną współpracę :)
A po pracy...
Oprócz wspólnej, codziennej pracy, lubimy spędzać czas również w mniej oficjalny sposób. I nie ma znaczenia, czy są to planszówki, sport na świeżym powietrzu, pieczenie pierniczków, czy wypad w góry... wspólne wyjścia zawsze sprawiają nam ogromną frajdę!
Podsumowanie
Jak widać, w 2016 roku działo się naprawdę dużo. Podsumowując, uważamy ten czas za jak najbardziej udany :)
Przed nami nowy rok, nowe wyzwania i nowe możliwości! Mamy nadzieję, że i on obfitować będzie w wiele wydarzeń, którymi będziemy mogli podzielić się z Wami w naszym kolejnym, rocznym podsumowaniu.