Paweł Sala wpis utworzony wpis edytowany
Co nowego we FreshMailu – miliard wysłanych maili i nagroda SME Awards 2016
Powrót do listy wpisówOstatni miesiąc był dla FreshMaila bardzo owocny. Po pierwsze po raz pierwszy w naszej historii wysłaliśmy w ciągu jednego miesiąca ponad
1 000 000 000 (tak… ponad miliard!) wiadomości mailowych.
Cieszy to niezwykle… gdyż tempo w jakim zwiększamy wolumeny wysyłanych maili, sprawia, że jeszcze chętniej rozwijamy dla Was system FreshMail. Ponadto, w ciągu ostatnich 2 tygodni dostaliśmy wiele informacji z rynku, które potwierdzają, że nasza codzienna praca jest przez Was mocno doceniana...
SME Awards 2016: nagroda SME Software Solution Of The Year 2016 dla FreshMaila!
23 czerwca nasza międzynarodowa drużyna odebrała nagrodę SME Awards w kategorii najlepsze oprogramowanie roku 2016.
To zwycięstwo cieszy podwójnie, biorąc pod uwagę fakt, iż w naszej kategorii konkurowaliśmy z tak silnymi markami jak:
- SAP,
- Experian,
- Sage, czy
- Microsoft Small Business.
Co więcej, nagroda ta jest przyznawana nie tylko za samo rozwiązanie technologiczne, ale także za jakość obsługi klienta, z czego jesteśmy równie dumni!
Ranking agencji interaktywnych Media i Marketing Polska
Po raz kolejny nasze usługi zostały przebadane przez Instytut Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Media & Marketing Polska.
To, czym możemy się szczególnie pochwalić, to wyniki powyżej średniej branżowej, w większości kategorii.
Przede wszystkim, cieszy mnie nasz wynik w kategorii „Ma dobrą opinię wśród osób z branży”, gdzie zajęliśmy pierwsze miejsce.
Tak samo mocno cieszą mnie wysokie noty FreshMaila w takich kategoriach jak:
- Oferuje nam strategiczne i długofalowe rozwiązania,
- Czy polecisz agencję swojemu przyjacielowi,
- Zadowolenie z obsługi klienta.
Badanie zostało przeprowadzone na próbie 4389 respondentów w dniach 10.02-18.03.2016.
Golden Arrow - Konkurs Marketingu Bezpośredniego
Niestety, trochę mniej cieszą mnie wyniki konkursu Golden Arrow. W tym roku nasze kampanie realizowane wspólnie z BD Sklepem zostały nominowane w kategorii email marketing.
Byliśmy jedyną firmą, która przeszła do finałowej rozgrywki, jednak Jury nie przyznało w tej kategorii nagrody.
Niemniej jednak, najbardziej cieszy mnie fakt, iż naszą skuteczność dobrze ocenia nasz klient BD Sklep, który to pozwala nam na śmiałe i odważne rozwiązania.
Gdy patrzę na te fakty, jestem niezmiernie dumny, że mogę zarządzać tak wspaniałym ponad 50-osobowym zespołem, który potrafi wspólnie osiągać takie efekty. Dziękuję wszystkim osobom z FreshMaila, które sprawiają, że to uczucie dumy jest jeszcze silniejsze, gdy rozmawiam przy różnych okazach z naszymi Klientami.
Dziękuję również naszym Klientom za to, że obdarzają nas tak wielkim zaufaniem. Nie zawiedziemy Was!