Zarządzanie odbiorcami

Posiadanie wiedzy na temat zarządzania odbiorcami, w tym targetowania i segmentowania jest sporym krokiem na drodze do zwiększania efektywności.

Jak zoptymalizować listę odbiorców?

Zobacz jakie działania podjąć, aby zoptymalizować swoją listę mailingową. Upewnij się, że nie popełniasz podstawowych błędów i zwiększ skuteczność działań email marketingowych.


Mail Guard – zweryfikuj adresy w swojej bazie i uniknij problemów z dostarczalnością

Jeśli nie korzystasz z modelu zapisu double opt-in część adresów w Twojej bazie może być niepoprawna. Wysyłka przeprowadzona na taką listę niekorzystnie wpływa na Twoją reputację jako nadawcy wiadomości i i dostarczalność. Mail Guard to narzędzie, które stworzyliśmy, abyś mógł sprawdzić jakość swojej bazy mailingowej już na etapie importu adresów, zanim jeszcze przeprowadzisz pierwszą wysyłkę. Zobacz jak działa w praktyce.


Jak prawidłowo przygotować swoją bazę odbiorców?

Istnieje wiele sposobów na zarządzanie listą odbiorców – niektórzy trzymają swoje bazy w edytorze tekstu, inni korzystają z notatnika, książki odbiorców na skrzynce email, programu CRM, itp. Jaki jednak rodzaj wybrać, gdy chcesz bezproblemowo przenieść dane z jednego miejsca w drugie?


Pierwsze kroki we FreshMailu

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z FreshMailem to dobrze trafiłeś! Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka przydatnych linków.


Jak ustawić spersonalizowane strony potwierdzające?

Skuteczny email marketing to nie tylko ciekawe i ładne kampanie, ale całokształt komunikacji z odbiorcą – m.in. informacje zwrotne, które otrzymuje po zapisie do Twojego newslettera czy choćby po podaniu błędnego adresu mailowego przy rejestracji.


Co to są pola dodatkowe i jak działają?

Pola dodatkowe to miejsca, w których umieszczasz dodatkowe dane o swoich odbiorcach, dzięki czemu możesz do nich wysyłać idealnie dopasowany mailing. Do takich danych możemy zaliczyć m.in. imię odbiorcy, miasto zamieszkania, czy też informacje o dacie dokonania ostatniego zakupu u Ciebie.


Jak działa eksport odbiorców?

FreshMail umożliwia Ci eksport odbiorców do pliku CSV. Dzięki takiemu rozwiązaniu, możesz je dowolnie łączyć, wgrywać ponownie i czyścić.


Jak segmentować bazę danych odbiorców?

Dzielenie list odbiorców na segmenty, umożliwi Ci w kompleksowy sposób zarządzanie swoimi listami. Zaraz się przekonasz, że odbywa się to w bardzo prosty sposób :)


Jak podpiąć zapis do newslettera na mojej stronie www?

Chcesz, żeby osoby, które zapisują się do newslettera na Twojej stronie firmowej, były automatycznie dodawane do listy odbiorców? FreshMail pozwala Ci automatycznie wygenerować kawałek kodu, który wkleisz na swoją stronę WWW i lista uzupełniać będzie się już sama.


Jak importować adresy email do FreshMaila z pliku?

Zanim wyślesz kampanię, musisz zebrać odpowiednie dane do pliku (imię, nazwisko, wiek, adres zamieszkania, itp.), które zostaną wgrane do systemu. Jak to zrobić? Przeczytaj krótką instrukcję.


Zarządzanie odbiorcami

Aby ułatwić Ci zarządzanie odbiorcami, FreshMail oferuje kilka funkcjonalności, które pozwolą utrzymać większą higienę list odbiorców. Baza na której pracujesz to jedyny „generator” kosztów w przypadku korzystania z systemu, dlatego warto zadbać o to aby nie znajdowały się na niej adresy niepotrzebne.


Co oznacza Double Opt-in i Single Opt-in i kiedy je stosować?

Możesz wykorzystać dwa sposoby budowania listy odbiorców – po zapisie na Twój newsletter, użytkownik dostanie link aktywacyjny (Double Opt-in) lub po prostu zostanie do niego dodany bez potwierdzenia (Single Op-in). Co jest lepsze? Przeczytaj.


Geotargetowanie

FreshMail wprowadził możliwość geotargetowania Twoich wysyłek w oparciu o miejsce zapisu subskrybenta.