Ustawienia konta

Kody trackingowe

Chciałbyś wiedzieć, gdzie podąży użytkownik od momentu kliknięcia w link z mailingu? W bardzo prosty sposób pomożemy Ci prześledzić jego sposób poruszania się po stronie.


Jak zweryfikować swoje dane?

FreshMail na każdym polu dba o wymogi Dobrych Praktyk Email Marketingu. Dlatego też wprowadziliśmy funkcjonalność, która pozwoli zapewnić Ci jak najlepsze statystyki otwarć i dostarczalności. Na czym ona polega?


Pierwsze kroki we FreshMailu

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z FreshMailem to dobrze trafiłeś! Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka przydatnych linków.


Rejestrowanie wypisów w aplikacjach zintegrowanych z FreshMailem

Co zrobić w sytuacji, gdy potrzebujesz, aby rezygnacja z Twojego mailingu była odnotowana zarówno na Twoim koncie FreshMail, jak i zintegrowanym z nim systemem CRM? A może chciałbyś mieć takie dane w innej aplikacji? Skorzystaj zatem z opcji przekierowania wypisów.


Co to jest klucz API i gdzie go znaleźć?

Podczas korzystania z FreshMaila, zapewne trafiłeś klika razy na takie pojęcie jak klucz API. Co to właściwie jest i jak go wykorzystać podczas pracy z systemem?


Jak działa hierarchia kont we FreshMailu?

Zdarza się niejednokrotnie, że wciągasz do pracy we FreshMailu swoich kolegów, znajomych czy współpracowników. Posiadając jedno konto, jednoczesna ich praca w systemie może być problemem.


Edycja poziomu zabezpieczeń konta we FreshMailu

Założyłeś konto w naszym systemie i stałeś się jego użytkownikiem. Super sprawa, bardzo się cieszymy. Jest jednak rzecz, która zapewne Cię zastanawia – a mianowicie “Co z bezpieczeństwem danych, które będą na koncie?”.

Bez obaw, o tym również pomyśleliśmy.


Dlaczego moje konto zostało zablokowane?

Zrobiłeś sobie dłuższą przerwę w korzystaniu z naszego systemu bądź nieprawidłowo wpisałeś swoje hasło przy logowaniu? Prawdopodobnie zobaczysz przed sobą informację o tym, że Twoje konto zostało zablokowane.


Rebranding linków – jak działa?

Możesz sprawić, aby linki, które znajdują się w wiadomości wyglądały tak jak wysłane prosto z Twojej strony internetowej. Możesz to zrobić, dzięki funkcji rebrandingu, czyli przekierowania domeny z jakiej wysyłany jest mailing.