Inspirujące kampanie na Black Friday

Zobacz 10 ciekawych przykładów kampanii email marketingowych, które mogą posłużyć Ci jako świetna inspiracja do stworzenia własnej komunikacji z okazji Black Friday.

Jak przygotować się na wzmożony ruch w e-commerce?

Czas zwiększonego zainteresowania promocjami to nie tylko data, na którą wystarczy poczekać. W tym szczególnym okresie czekają Cię także potencjalne problemy techniczne. Zobacz, jak się na nie przygotować i zabezpieczyć.

Wysyłaj perfekcyjne newslettery

Darmowy e-book od FreshMail

"21 parametrów do sprawdzenia zanim wyślesz kampanię"

Jak przyciągnąć klienta e-commerce w Black Friday

Co zrobić, aby w Black Friday przyciągnąć do siebie jak najwięcej potencjalnych klientów, jak zachęcić ich do kupna w Twoim e-sklepie i w jaki sposób działać, by ich następnie zatrzymać przy sobie.

Jak wykorzystać psychologię dla zwiększenia sprzedaży w e-commerce

Zbliżają się największe okazje sprzedażowe w roku. Chcesz z nich skorzystać do zwiększenia sprzedaży? Poznaj i wykorzystaj potwierdzone badaniami odkrycia psychologii, które Ci w tym pomogą.

Jak wykorzystać sezon świąteczny w e-commerce

Wraz z początkiem listopada zaczyna się najbardziej komercyjny okres w całym roku. Black Friday, Cyber Monday, przed- i poświąteczne wyprzedaże to ogromny wzrost odwiedzin Twojego e-sklepu. Zobacz, w jaki sposób przygotować się na ten gorący sezon, jak zaplanować promocję swojej akcji w mediach i jak wykorzystać do tego email marketing.

Jak założyć darmowy sklep internetowy i zacząć jego promocję?

Chcesz stworzyć darmowy sklep i zacząć przygodę z e-commerce? Mamy dla Ciebie poradnik, który szybko Cię tego nauczy oraz pokaże, jak rozpocząć promocję nowego sklepu dzięki email marketingowi.

Ścieżka zakupowa w ecommerce – 6 sposobów aby ją ułatwić

Ścieżka zakupowa w ecommerce może - i co ważniejsze - powinna być usprawniana. Pozwoli Ci to zarabiać więcej a Twoi klienci będą chętnie wracali. Zobacz, jak możesz to zrobić w kilku prostych krokach.

[Poradnik] Wszystko, co powinieneś wiedzieć o autoresponderach w jednym miejscu

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy obszerny poradnik o autoresponderach, w którym znajdziesz cechy charakterystyczne każdego z nich, przykłady zastosowań autoresponderów w różnych dziedzinach biznesu i sposoby ich ustawiania.

Jak ratować porzucone koszyki w ecommerce

W 2016 roku średnio 69% koszyków zostało porzuconych przez klientów sklepów internetowych. Nie pozwól, by to przytrafiało się Tobie. Z tego artykułu dowiesz się, jak sobie z tym poradzić.

Cold email dla początkujących – czyli co zrobić, aby odbiorca Ci odpisał

Czym jest cold email, jakie są jego główne cechy, jak pisać zimne maile tak, aby odbiorca odpisał, a wszystko to okraszone ciekawymi przykładami. Słowem - cold email dla początkujących.

Customer Success: obsługa klienta to wartość dodana

Na co zwrócić uwagę i jak wybrać system do email marketingu? Czy pomyślałeś, aby wziąć pod uwagę również support, jaki daje Ci dostawca wraz z systemem? Zobacz dlaczego Customer Success ma znaczenie.

Jak usprawnić lejek sprzedaży w B2B dzięki email marketingowi?

Zobacz, jakie są główne etapy lejka sprzedaży w B2B, jakie cele powinieneś sobie postawić na każdym z nich oraz jak email marketing może Ci pomóc w procesie, jakim jest przekształcenie anonimowego odbiorcy w zadowolonego i lojalnego klienta.

Przykłady konkursów – czyli o tym, jak marki angażują fanów

Zobacz przykłady konkursów, jakie marki organizują aby zaangażować swoich fanów. Czerp inspiracje i dobre pomysły, aby samemu przeprowadzić ciekawy, przynoszący wartość Tobie jak i uczestnikom konkurs.

18 ekspertów, 8 pytań o content marketing – jak tworzyć dobre treści

O to jak tworzyć dobre treści zapytaliśmy 18 ekspertów branży internetowej! #FreshMailWie - teraz dowiedz się i Ty :)

Crowdfunding w Polsce – czyli jak wspierać kreatywnych. Wywiad z Marcinem Galickim z Wspieram.to

Marcin Galicki - pomysłodawca i założyciel platformy crowdfundingowej Wspieram.to, marketingowiec, startupowiec, zapalony entuzjasta. W naszym wywiadzie mówi, jak narodził się pomysł stworzenia Wspieram.to i jaka jest ogólna idea crowdfundingu.

18 growth hacków dla e-commerce

Growth hacki dla e-commerce pomogą Ci budować listę i sprzedawać, a przez to Twój sklep i przychody wzrosną. Zastosuj te 18 growth hacków korzystając z naszych porad i przykładów.

Jak interpretować wskaźniki w email marketingu i podnieść skuteczność

Czy patrzysz we właściwy sposób na wskaźniki email marketingu w ecommerce? Dowiedz się jak analizować listę i segmenty odbiorców w kontekście zakupowym oraz jakie wynikają z tego korzyści!

[checklista] Jak zrobić newsletter w 10 krokach

Nie wiesz jak zrobić swój pierwszy newsletter? Na naszej checkliście znajdziesz wszystkie narzędzia i potrzebne informacje, żeby stworzyć od podstaw wiadomość godną zapamiętania. Zobacz jak to zrobić krok po kroku.

[Darmowy e-book] Wykorzystaj wiedzę o zachowaniach odbiorców i dowiedz się jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie

Pobierz darmowy e-book o najważniejszych sposobach wykorzystania wiedzy na temat klientów ecommerce i dowiedz się jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie.